Diëtisten spreekuur in Overasselt

jennifervanderreijdenSinds dinsdag 6 oktober 2015 is er wekelijks op de dinsdagen van 09:00 – 12:00 uur diëtisten spreekuur in het verenigingsgebouw in Overasselt. Ik ben Jennifer van der Reijden, 45 jaar, en de diëtist die deze spreekuren in Overasselt zal verzorgen. In 1998 heb ik de opleiding Voeding en Diëtetiek aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen voltooid. Sinds augustus 2005 ben ik als zelfstandig diëtist werkzaam in Grave.

“Mijn doel is om zoveel mogelijk mensen te helpen een gezond eetpatroon te hebben.”

U kunt een afspraak maken als er sprake is van:
ondervoeding, allergieën, ondergewicht, COPD, apneu, diabetes, hoge bloeddruk, hoog cholesterol en hartziekten.

Consulten zijn altijd op afspraak met een verwijsbrief van uw huisarts maar ook zonder verwijsbrief kunt u een afspraak maken.

Vanaf woensdag 6 april zal in het verenigingsgebouw een cursusreeks “stop lijnen begin met eten” starten.

Neem contact op met mij

Jennifer van der Reijden