06 - 86 83 86 81 - bgg 024-6221685 svo@xs4all.nl

KIDSCLUB OVERASSELT

De KidsClub Overasselt is opgericht in 2017 en organiseerde in de eerste jaren bijna wekelijks leuke activiteiten voor de kinderen uit en rondom het dorp. De laatste jaren is de KidsClub met enige regelmaat actief geweest. Denk daarbij aan excursies naar onder andere De Nieuwe Schatkuil en de Hernense Molen, aan buitenactiviteiten zoals vossenjacht, de DAR wijkheldendag, het bellenblaasfestival en aan activiteiten zoals disco’s, bingomiddagen, voorleesmiddagen en knutselmiddagen. We mogen met trots zeggen dat de Halloweentocht een jaarlijkse traditie in het dorp is geworden waar iedere editie steeds meer huishoudens aan deelnemen.

Uitgangspunten van de KidsClub
De uitgangspunten van de KidsClub is door de jaren heen niet veranderd: Iedereen die dat wil moet mee kunnen doen. Wij zouden het heel jammer vinden als kinderen vanwege, bijvoorbeeld, de financiële situatie van de ouders niet mee kunnen doen met de activiteiten. Daarom zijn alle activiteiten gratis toegankelijk. Een vrijwillige donatie in onze spaarpot wordt enorm gewaardeerd.

De KidsClub in 2024
Vanaf 2024 gaan we onze activiteiten wat anders insteken. De Halloween tocht blijft vanzelfsprekend maar voor de rest willen we onder de noemer “De KidsClub presenteert….” wat grotere activiteiten naar Overasselt halen. Houd onze Facebook pagina in de gaten om op de hoogte te blijven van onze plannen en activiteiten.

Bestuur van de KidsClub
Het bestuur van de KidsClub wordt gevormd door Hans van Brunschot en Ellis van Wieringen. De KidsClub is als werkgroep onderdeel van de Stichting Verenigingsgebouw Overasselt.

Contact met de KidsClub
Heb je een vraag of opmerking? Je kunt altijd contact opnemen met de KidsClub via e-mailadres kidscluboverasselt@gmail.com of via een DM op Facebook.​