KooKpunt Overasselt

Voor verhuur en prijsopgaaf kunt u het beste contact opnemen met onze Operationeel Manager Desiree Verkaaik. Hiervoor verwijzen we u naar onze contactpagina.

Over ons

Er is een flink stuk uitgebouwd aan het Verenigingsgebouw Overasselt: KooKpunt Overasselt. Dat is de naam van de nieuwe, gezellige ontmoetingskeuken die al enige tijd te bewonderen is. En iedereen mag en kan ervan komen genieten.
Het Verenigingsgebouw kent al een multifunctioneel karakter door het huidige aanbod. De komst van de keuken en daardoor de mogelijkheid om samen te koken is een mooie toevoeging.
De keuken zit vast aan een bestaande ontmoetingsruimte. De ontmoetingsruimte zelf is ook flink onderhanden genomen, er is een daardoor een gezellige ruimte ontstaan waar samen gegeten kan worden.
Want wat is er nou leuker dan na het koken, samen te kunnen genieten van al het eten? Samen koken en samen eten is namelijk een mooie gelegenheid om elkaar nader te leren kennen. Het zal van positieve invloed zijn op het gevoel, deel uit te maken van een gezellige dorpsgemeenschap.

OMDAT GEZELLIGHEID IN DE KEUKEN BEGINT.
Moderne kook- en eetruimte huren in het Verenigingsgebouw te Overasselt.
Houdt u van koken en wilt u samen met uw familie, vrienden, collega’s of clubleden bij ons komen koken? Beschikt u zelf niet over genoeg ruimte of de juiste middelen? Dan kunt u bij KooKpunt Overasselt de ruimte huren. Naast de aanwezige keuken beschikken we over een ruimte waar, na het koken, gezellig samen kan worden gegeten.

KooKpunt Overasselt is er voor iedereen die van koken en gezellig samen eten houdt.

Kookpunt Overasselt kan zowel overdag als in de avond gehuurd worden. De dag en het tijdstip waarop u wilt komen gaat in overleg met de manager van het gebouw. Hij beheert de agenda en weet op welke momenten het KooKpunt niet in gebruik is.

Overleg over het reserveren van de ruimte is heel gemakkelijk.
Alleen een belletje of een email sturen is al voldoende.

U kunt hiervoor het volgende telefoonnummer gebruiken: 06 – 86 83 86 81.
Of het volgende e-mailadres: svo@xs4all.nl

MET ELKAAR ETEN VOOR OUDEREN

Bent U al wat ouder en vindt U het gezellig om samen met anderen te eten en, indien mogelijk, te helpen met het klaar maken van een maaltijd dan bent U van harte welkom bij ons. We willen graag wat groepen samenstellen die regelmatig samen komen om samen te koken en te eten.

Wilt U zich hiervoor aanmelden neem dan contact op met Joke Knoope tel: 06-41151639
Of via het volgende e-mailadres: jokeknoope@verenigingsgebouw-svo.nl

PRIJZEN

De prijs voor het huren van de ruimte is afhankelijk van uw wensen.
Als uw belangstelling voor KooKpunt Overasselt is gewekt bel ons of stuur een mailtje. Samen kunnen we kijken naar de mogelijkheden.

De mogelijkheden:

• U gaat samen met vrienden, collega’s, clubleden of familieleden koken en eten. U doet na afloop zelf de afwas en ruimt de keuken op.
  • U gaat samen met vrienden, collega’s, clubleden of familieleden koken onder leiding van een kok. Op de website staan een aantal koks genoemd die U zou kunnen benaderen. U kunt ook een eigen kok meebrengen.
  • U gaat samen met vrienden, collega’s, clubleden of familieleden koken onder leiding van een kok en met een afwashulp zodat Uzelf de afwas niet hoeft te doen na het eten.
  • U kunt ook als individu of met een groep deelnemen aan een van de aangeboden workshops. Kijk voor informatie en om U op te geven onder “workshops”

WAT ZIJN DE HUISREGELS

• Iedereen is van harte welkom in ons verenigingsgebouw. We vinden het belangrijk dat alles tijdens uw bezoek zo prettig mogelijk verloopt. Om misverstanden te voorkomen, staan hieronder enkele huisregels:
  • Aansprakelijkheid: U bent zelf aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke bezittingen.
  • U maakt duidelijk kenbaar wie het aanspreekpunt/ de verantwoordelijke is binnen uw groep.
  • Gebruik van de ruimte: Laat de ruimte na gebruik schoon, netjes en in de standaardopstelling achter. Verwacht wordt dat alle gebruikte materialen door huurder worden afgewassen.
  • Koffie, thee en overige drankjes worden van de bar van het gebouw betrokken.
    Zelf meegebrachte drank wordt niet toegestaan tenzij daar duidelijke afspraken over zijn gemaakt met de manager van het gebouw. Voor het nuttigen van zelf meegebrachte wijn wordt kurkengeld gevraagd.
  • Ingrediënten voor het bereiden van de maaltijden worden door uzelf ingekocht.
    Een eventuele kok wordt door huurder zelf geregeld.

Het Verenigingsgebouw kan u eventueel van dienst zijn bij het vinden van een kok. Dat geldt ook voor het inzetten van een opruim- afwashulp.