Janneke Stulemeijer-Kromhout

Vanaf 15 februari 2017 tot en met 11 mei 2018 kunt u in het Verenigingsgebouw te Overasselt schilderijen van Janneke Stulemeijer-Kromhout bezichtigen. Officiële opening vindt plaats op zondag 4 maart om 15:30 uur. Iedereen is welkom.
Haar werken zijn te koop.

Mijn opleiding tot lerares Textiele Handvaardigheid heeft ervoor gezorgd dat creatief bezig zijn voor mij heel belangrijk is.
Na een korte loopbaan in het onderwijs, heb ik met veel plezier cursisten vertrouwd gemaakt met kantklossen en wandkleden maken.

Naast wandkleden maken, ben ik ook gaan schilderen. In 2011 ben ik gestart met acrylverf. Dit leidde tot gebruik van verschillende materialen in het schilderwerk.
Experimenteren met lapjes, draden, kraaltjes en gedroogde materialen voor een mix media schilderij.

In 2015 heb ik de overstap gemaakt naar olieverf. Figuratief of abstract, het schilderij ontstaat aldoende, uitgaande van gevoel, natuur en foto materiaal.

De werkstukken die nu geëxposeerd worden zijn een selectie van beide verftechnieken en/of combinatie daarvan.

Voor meer informatie kunt u kijken op mijn website: jannekekromhout.nl

Tevens is er een expositie beeldhouwwerk van cursisten van Antoinette Hoffs ATELIER “LAAT HANDEN SPREKEN”